Roxette.cz

www.roxette.czčeská verzeenglish versiondeutsche versionwww.roxette.cz

Informace

Počet přístupů: 135810273
Počet novinek: 856

Administrátoři

JDC-com
ICQ#: 65448422
NeLSoN
ICQ#: 68071162

Krátké zprávy

12.07.: Každé červencové pondělí koupání v Aquaparku v Čestlicích se švédskými hity!

14.06.: Znáte stránku TheLookForRoxette? Nejobsáhlejší diskografie Roxette na internetu je opět přístupná.

30.05.: TDR přineslo krátkou informaci, že It Must Have Been Love bude k slyšení v podání účinkujících herců ve filmu Walking on Sunshine. Ten půjde do kin v létě a podle traileru to vypadá hodně podobně jako megahit Mamma Mia!

22.05.: Druhý díl Demos & Other Fun Stuff! vychází na Spotify už v pátek! Budeme u toho a přineseme překlad dalších komentářů.

21.05.: Na Bengans.se se v předprodeji objevil celý Gesslův box s archivními nahrávkami. Bude k dispozici na podzim a cena je stanovena na 849 SEK (cca 2600,-).

 

Dokument je online

Uživatel: Anonymní Přihlásit

Diskuze ke článku uzavřena.

Anonym (212.158.140.---)
04.12.2004 22:46
 
Ahoj, já napsala A s kroužkem a vylezlo z toho å :-))
Things Will Never Be The Same je určitě lepší (pamatuji se, že se mi strašně líbila od Marie naživo), myslím, že Per si chtěl taky vydat nějakej svůj singl :-) Ahoj, měj se, a občas nám pověz nějakou novinku, můžeš-li a máš-li chuť.
Anonym (62.77.91.---)
03.12.2004 16:13
 
A s kroužkem jde psát na švédské klávesnici, ja si ji přepínám na českou, protože kdybych psal na švédské, nic byste si nepřečetli.A odkud mám ty informace?Nejen okolo Roxette pracuje velký tým lidí, kteří zařizují různé věci počínaje kávou do nápojových automatů v nahrávacím studiu, výrobou bookletů k cédéčkům, domlouvají fotografování, sledují prodejnost cédéček ve světě, zpracovávají tisíce dopisů od fanoušků atd, atd.Až to je někdy na depresi.A ti co rozhodují o singlech jsou hluší, protože Church Of Your Heart je daleko horší než třeba Things Will Never Be The Same.Čau
03.12.2004 15:18
 
A jak byste porovnali pisnicku Oh Marie od Sheryl Crow a Roxette? :-)
02.12.2004 23:35
 
The Sweet Hallo ... je určitě jednou z Top 5 od Roxette. Ta druhá skladba pro Belindu se jmenuje Love Doesn´t Live Here. Já Mariiny depresivní kousky miluju, Den standiga resan, Mellan sommar och host, Den dar Novemberdam, Mild Varm Var, I en tid som var, Herren ... atd sou skvělé. Z The Change je nejlepší MOTHER, jestli tohle nebude třetí singl, tak potom jsou všichni, kdo rozhodovali o singlech hluší.
PS: Jo, CBB album se mělo jemnovat Fireworks, mám doma schovaný článek z Popcornu z jara 1993 kde je Per na fotce s příšerou z filmu Super Mario Bross a tam se píše, že nové album FIREWORKS se na pultech objeví kolem ledna / února 1994.
Anonym (212.158.140.---)
02.12.2004 23:35
 
No tohlo tady nejde psát a s kroužkem ...
Anonym (212.158.140.---)
02.12.2004 23:34
 
The Sweet Hello The Sad Goodbye je nádherná věc, myslím, že je škoda, že zapadla. Určitě ji mám radši než Spending my time! Člověče, ty máš ale informace. Možná je Mariina hudba právě pro občas depresivní lidi jako jsem já :-) V dnešním světě je těžké nemít deprese:-((
C!B!B! - na můj vkus je moc líbivá a také ten text je trochu moc jednoduchej, nic moc neříkající. Ta původní Mariina verze by se mi zřejmě líbila víc.
Jak se schání Mariiny singly v Česku? To se radši ani neptej! Kdysi dávno jsem Het vind, Den Sjunde Vågen a Den ständiga resan a pár dalších - víceménně náhodně vybraných písnišek, která ani nevím, kam zařadit - Felicia adjö, Veronica, An katrin farväl - vyškemrala na jakési Švédce, bohužel ten kontakt se časem ztratil, takže teď už je neumím sehnat nijak. Mějte se všichni fajn.
Anonym (62.77.91.---)
02.12.2004 21:15
 
No to jste se krásně rozepsali...Co příspěvek, to názor.A co třeba taková Belinda v písničce Always Breaking My Heart,kdo je lepší?Marie, Per, nebo Belinda?Původně to měla zpívat Marie, existují dvě demoverze Perova(kterou znáte a trošinku upravená a nedodělaná s Marií.Podle mě boduje Per.Momentálně si nevzpomenu na onu druhou písničku nazpívanou rovněž Belindou a známou z demosnímku Pera.I tady existuje druhá demoverze s Marií a to je bomba.Škoda, že to nemůžu poslat - jen pro porovnání.Co říkáte na The Sweet Hello, The Sad Goodbye nazpívanou Thomasem Andersem(Modern Talking)?Zabodovala Marie, ikdyž Thomas...
Tahle písnička měla být původně na albu Joyride místo Spending My Time.Bylo by to na dlouhé povídání.Je tak trochu zatracená, ale myslím, že neprávem, protože je dost dobrá.Dalo se to pak na B stranu singlu Spending My Time a vyšla i jako singl ve Švédsku pro rádia, nemá obal - což je zajímavé.Nevyšlo jich moc, jenom pár kousků a stejně se moc nehrála, protože nejprve vyšla Spending s dost dobrým videoklipem z té doby a tak se pak nějak na TSHTSG pozapomnělo.Taky se mi líbí, že tu někdo "nakousl" Mariiny deprese.Aspoň v tom nejedu jako "pomluvačnej".Marie měla fakt dost velké deprese.Mám nějaké vzpomínky z doby Joyride a Tourism, kdy byla doba, že se všechno strašně kvůli ní protahovalo.Divil jsem se kolikrát, že "šla" do písničky C!B!B!Osobně považuju tuhle písničku za jednu z nejlepších od Roxette.Taky je k ní takové malé story.Per ji nejdříve nazpíval snad ani ne jako demo, trochu se upravil text, vylepšily aranže(tak, jak to znáte z dema zpívaného Perem) a dalo se to Marii.Ta tu písničku úplně "proteplila" a "prožila".Původní demo bylo takové něco mezi Thinkgs Will Never Be The Same(z Tourismu) a Never Is A Long Time.Když se však "ucítilo", že by to mohl být hit, udělalo se to do té podoby, jakou jí známe.Videoklip se natáčel dvakrát, protože poprvé se nespila švédská grafika s anglickou a tak se to celé točilo znovu.Album se původně mělo jmenovat Fireworks, ale Crash!Boom!Bang!znělo hitověji a ultrakomerčněji.Každý očekával rachot a ono šlo o ploužák.Trochu potěšení - pracujeme na třetím singlu z The Change...pravděpodobně někdy leden/únor.Napište mi prosím někdo, jak sháníte v Česku Mariiny singly.
Anonym (212.158.140.---)
02.12.2004 18:09
 
"Nesouhlasím s poznámkou Anonyma, že písně, kde nezpívá Per jsou lepší." Tak toto opravdu netvrdím, možná jsem se vyjádřila nešikovně.
Chci říct, že BALADY bez Pera jsou lepší. Třeba v The Look či v Joyride by Per velice chyběl... ahoj.
Anonym (62.24.92.---)
02.12.2004 17:58
 
Z Mariinýho alba se mi líbí pár písniček - Love 2 Live, All you gotta do is feel a Mother. Tyhle tři jsou vážně výborný. Zbytek nevim nevim, obecně mám radši rychlejší písničky - tim je daný i to, že co se sólový tvorby týče, poslouchám hlavně pera a gt. Ale u mě hrozně záleží na tom jakou mám náladu a podle toho si hudbu pouštim. Abych řekla pravdu, líbí se mi víc sólová tvorba Pera a Marie, než Roxette jako celek - na druhou stranu, bez Roxette bych se k tý hudbě vůbec nedostala. Ještě bych měla poznámku k tomu, jak Per podléhá trendům - myslim, že je to pravda, docela by mě zajímalo, co by skládal, kdyby mu nešlo o to si vydělat, ale o to hrát takovou muziku, která se mu líbí. Bylo by to něco tvrdšího, co hráli na začátku s gt nebo spíš něco jako country/folk k čemuž se blíží jeho starší sólový alba? nebo něco úplně jinýho? co myslíte?
Lucius: dík, žes napsala, že je na roxbytes ke stažení ten dokument, už stahuju. jsem na to dost zvědavá, akorát z toho asi nebudu moct rozumět... no uvidim. Agne_s
Anonym (193.165.209.---)
02.12.2004 17:14
 
Nikdy jsem se moc nevyjadřoval k samostatným "aktivitám" Pera nebo Marie, a to proto, že se mi jejich sólové věci líbí míň než když tvoří Roxette. Marie dokáže být dost temperamentní, bohužel píše písně hlavně když má depresi nebo krizi. A na mě opravdu 90% jejich skladeb působí smutně. Per tvoří živější hudbu i texty - i když texty některých skladeb ocení nejvíc -náctiletí. Právě spojení skladeb Pera a charakteristického hlasu Marie tvoří Roxette a to co se mi líbí. Záběr Roxette je od balad až po rychlé (diskotékové) skladby, takže si tam každý najde skladby podle chuti a momentální nálady.
Nesouhlasím s poznámkou Anonyma, že písně, kde nezpívá Per jsou lepší. Stačí si vzít skladby jako I do Believe, Jefferson nebo A Thing About You, kde zpívá zejména Per. The Look bez Pera by taky nebyla The Look.
Roxette tvoří Per a Marie, kteří se výborně doplňují. A kdyby jeden nebo druhý byl někým nahrazen, tak už to nebude Roxette.
Od doby Joyride je to pro mě skupina číslo 1.

Have A Nice Day!
Martin99
02.12.2004 16:19
 
Přátelé, to album je super. Vykašlete se na komerčně líbivé písničky, tohle je poesie. Ta Roxette někdy chybí...Jinak je mám rád, říkám tomu veselá hudba, bye bye
Anonym (80.188.1.---)
02.12.2004 11:13
 
Tady Anonym z 1.12 12:18 :) Souhlasím s anonymem z 2.12 8:06 (možná by bylo lepší se pojmenovat) Myslím, že Per přinesl do Roxette popularitu a prodejnost, a Marie obsah a smysl. Taková úspěšná synergie. Ale s postupem času jí ubývá, nezdá se Vám, že dřív se ti dva k sobě hodili a dnes (i na posledních deskách) se k sobě už vůbec nehodí? Tedy - Marie různě zapadá do toho, co aktuálně frčí - a Per, ten se společenské objednávce vždycky ochotně a rád podřídí. Ploužákama se toho samozžejmě zkazit dá dost - přejí se. Mám radši ty starší - třeba Listen to your heart. Mimochodem, všimli jste si, jak jsou lepší, pokud v nich Per nezpívá? Mějte se, ahoj!
Anonym (62.209.249.---)
02.12.2004 08:06
 
Co se týká roxette * Marie - sólo, musím souhlasit, že jsou R. líbiví, navíc mi přijde, že jsou jejich písničky,,účelový". Dělají to tak, aby se to líbilo co nejvíc lidem a mě jsou projekty tohoto typu trochu proti srsti. Víc uznávam kapely, který si dělají dobrou hudbu pro sebe a dělají to způsobem jiným, než dalších x kapel. Roxette mají vypracovanou hudbu, ale často jen pozmění motivy jinejch úspěšnejch hitů(např kapela HEART), použijou osvědčený efekty, osvědčenej zvuk a nic tim nezkazí. Někdo mi třeba řekne, že jdou s dobou, já tomu říkám střídání kabátů. Když frčel rock, hráli písně stylu: Riders in the sky, Sleeping in my car. Teď frčí ten nejvíc pop a oni v poslední době přináší hity jako: Stars, The centre of the heart nebo 7 tw(v?)enty 7, nebo You make my head go pop (nebo jak se to jmenuje). Ploužáky měli vždycky nádherný a nic se jima snad ani zkazit nedá. Ale ty jejich rychlý výplody na posledních dvou deskách mi dost vadí. Proto tak trochu souhlasim s anonymem a roxette moc neuznávám. Zato Marii jako zpěvačku ano. Je jasný, že bez roxette by asi nikdy Švédské žebříčky neopustila, ale má úžasný hlasový zabarvení, díky kterýmu jsou Roxette tak strašně rozpoznatelný a svým způsobem speciální. Marie je podle mě pojem, roxette jsou ,,jen komerční kapelka,, která to dotáhla pěkně daleko.
02.12.2004 07:53
 
Anonym: Jo, mas pravdu o tom uspechu. Ale tady na Slovensku meli Europe letos v lete nejaky koncert nebo dva a v reklamach tomu rikali comeback :-) Ale pry to za moc nestalo...
Je jasne, ze spousta lidi si ty solovky poslechne prave a jen proto, ze zna hudbu Roxette a bezmezne proste musi milovat vse, co vyprodukuji. To je preci normalni u vsech fandu vsech druhu na svete, ne? :-)
Anonym (62.77.91.---)
01.12.2004 18:07
 
Je to všechno k zamyšlení.Než jste slyšeli poprvé Roxette, znali jste sólovky Marie, nebo Pera?Nebo GT?O Roxette se říká, že jsou nástupci Abby.Jiná švédská skupina než Roxette a Abba neměla nikdy větší úspěch.Europe - kde vlastně jsou,co dělají?Vybaví se mi vzdáleně jeden jejich hit a nic víc.A to jsem ve Švédsku.V rádiích je moc slyšet není.Ale třeba se mýlím a jejich fanoušci mi teď napíšou něco pěkně šťavnatého.Ace of base jsou známí,hrají je, připravují nové CD, ale nejsou už tak úspěšní, přestože Abbu tak trochu kopírují.Blondýnka, brunetka a dva kluci, stejná šablona písniček, když hit, tak ve stylu Abby, to ostatní se dá poslouchat taky, ale časem to umlkne.A-teens, no taky mi bylo šestnáct.Inspirace?Opět Abba.Nebýt jejich cover verzí od Abby, kdo je dnes zná?Zajímavé, jak všude figuruje Abba, ale její celosvětový úspěch jí nebyl do nedávné doby přán ve Švédsku.
Anonym (80.188.1.---)
01.12.2004 12:18
 
No, já si myslím, že Marie je vždycky lepší sama než s Roxette! I když jsem v tomto názoru asi úplně osamocena. Její písničky mají velkou hloubku, zatímco "roxettové" pouze velkou líbivost. Často si říkám, co asi jimi chtěli Roxette vlastně říct. Mariiným písničkám nechybí nic, mají super texty a takovou zvláštní hudbu, možná trochu melancholickou, dojímavou. Třeba Mellan sommar och höst poslouchám stále dokola a dokola! Nebo taková Vem tror du att du är.... ta je ale ze života:) Bohužel k pozdějším CDčkám než je Den ständiga resan jsem se nedostala :-(((
Na ten dokument se dívat nebudu, psychicky bych to nezvládla. Mějte se, všichni příznivci.
30.11.2004 19:28
 
Ahojky, jestli se pripravuje nove album Roxette tak to je opravdu skvela zprava. Kez by!!! Jinak muzu potvrdit ze ve Svedsku je opravdu skvela vanocni atmosfera a vyzdoba (kouknete do download, kde je i nekolik fotografii z Halmstadu). Lide jsou tam naladeni vanocni atmosferou a jsou veseli a pratelsti.
Anonym (62.77.91.---)
30.11.2004 16:30
 
Odkud?Přímo od pramene, přímo ze Švédska, přímo od celého týmu a asi mi to nebudeš věřit, ale Marii jsem naposledy viděl a zdravili jsme se spolu v pondělí 22.11.Je živá, zdravá a má se dobře.Žádné konkrétní informace nemohu podávat,kdyby se provalilo, že cokoliv vynáším, mám okamžitou výpověď.Snad to pochopíš a snad taky pochopíš, že chci zatím zůstat v anonymitě - občas něco napíšu.Co se týká nového materiálu, tak pár písniček v hrubých demoverzích, které se nyní mixují už je hotových.Hlasy jsou hotové, dělá se hudba a aranže a to se pak celé míchá a remixuje atd, atd.Mohu potvrdit, že jsou zamluveny i některé další termíny k nahrávání a můžu taky potvrdit, že i firma - pro kterou pracuji už má svou zakázku na které se pracuje.Mě osobně se sólovky Marie ani Pera nelíbí.Neoslovuje mě ten styl - ale je to fakt jen můj názor, který vám nikomu z fanoušků nevnucuji!!!Jako Roxette je to super - ale koupil bys cédečko, kdyby například Per zpíval a hrál hospodskou dechovku?Určitě jo, ale co by jsi z něho měl?Poslouchal bys ho stále dokola,tak jak posloucháš písničky Roxette?Určitě ne.Je tu hnusně, chumelí, prší, mlhy, ale vánoční výzdoba a vánoční atmosféra už tu je a to je taky super.V jednom bazaru jsem objevil vinylový singl Soul Deep jako promo pro rádia.Takže jsem si ho koupil a dám si ho pod stromeček.Stál 20,-Skr.Škoda, že prodavač nevěděl co jsem zač, přidal by k ceně ještě dvě nuly.
30.11.2004 13:08
 
2 Anonym: Odkud máš informace o tom, že Marie už začíná pracovat s Perem na novém materiálu pro Roxette?
A co se týká alba. Taky nemůžu říct, že by bylo nějak skvělé, prostě mi chybí starší popové perly. Jedna skladba ale stojí za to. MOTHER. Skvělá melodie, skvělé aranže, pravděpodobně mariiny nejlépe nazpívané vokály, jedním slovem perla. Ta skladba o dvě třídy převyšuje všechny ostatní na albu. Špatné nejsou ani The Change, 2nd Chance, All You..., Love 2 Live, Many Times a Bad Moon. Tomu zbytku jsem zatím nějak nepřišel na chuť. Možná časem, album jsem slyšel jen třikrát.
30.11.2004 10:12
 
Dokument je ke stažení na www.roxbytes.com :-)
Anonym (62.77.91.---)
29.11.2004 17:26
 
Před Marií smekám, absolvovat takové natáčení, kde otevřeně mluví o své nemoci, pocitech a životě, to je docela síla.Taky poodhalila fanouškům tak trochu své soukromí, což zatím neudělala, ve filmu jsou záběry jejího domu, bytu, rodiny...Staví se k tomu tak, jak to přišlo a tak, jak to prochází.Je vidět, že je ze všeho dost unavená, ale nesnaží se to dát znát.Blafy, že Roxette končí jsou nesmysly.Je natočeno pár demosnímků, některé se v současnosti "domixovávají" a po pauzičce bude nové album.Je normální, že se o tom nezmiňuje švédský tisk, protože některé údaje mu prostě nejsou dány k dispozici.Vznikají pak různé spekulace.All About You je další singl, který už hrají některá rádia a snad ještě před vánoci by měl být na pultech prodejen.Já mám zatím promo singl pro rádia.K podpoře prodeje singlu budou dodávány do musicshopů i plakátky a samolepky, ale je to zatím jen pro Německo a Švédsko.Mě osobně se Mariino album nelíbí, ne že bych ji neměl rád, ale nemusím její sólovky.Album na mě působí dost depresívně, ale je to jen můj názor - takže doufám, že se na mě nesesypete jako vosy!Mějte se a těšte se!J.
28.11.2004 00:04
 
Abysmo: Skvely tip, film jsem taky videla online na TV4.. nez mi dorazi na DVD ze Svedska. Opravdu Majsan moc obdivuji, za silu a odvahu. Je pravda, ze ji lecba poznamenala a byla citove velmi nameko, poprve v zivote tak otevrene a v televizi, navic filmovani u ni doma a s rodinou, to je taky novinka. A taky to ze se Micke konecne objevil a neco o nich dvou prozradil, tolik odhaleni najednou.. kazdopadne moc diky za zpravu a tip na TV4. Svedsky mluvim, takze je to super vec i do budoucna. Bye /Majsi

© 2001 - 2011 roxette.cz