Roxette.cz
Extra & Special
Informace
Počet přístupů: 91041722
Počet novinek: 854
Krátké zprávy
12.07.: Každé červencové pondělí koupání v Aquaparku v Čestlicích se švédskými hity!
14.06.: Znáte stránku TheLookForRoxette? Nejobsáhlejší diskografie Roxette na internetu je opět přístupná.
30.05.: TDR přineslo krátkou informaci, že It Must Have Been Love bude k slyšení v podání účinkujících herců ve filmu Walking on Sunshine. Ten půjde do kin v létě a podle traileru to vypadá hodně podobně jako megahit Mamma Mia!
22.05.: Druhý díl Demos & Other Fun Stuff! vychází na Spotify už v pátek! Budeme u toho a přineseme překlad dalších komentářů.
21.05.: Na Bengans.se se v předprodeji objevil celý Gesslův box s archivními nahrávkami. Bude k dispozici na podzim a cena je stanovena na 849 SEK (cca 2600,-).
Zpět na výpis fóra
Travelling - hodnocení fanoušků
11.04.2012 22:27
Me, You, Terry, Julie - vskutku netypická skladba, tak výraznou změnu tempa sloka-refrén si z žádné jiné písničky Roxette nevybavuji. Jako otvírak alba bych si představoval větší pecku, něco méně připomínajícího Soul Deep, na druhou stranu, instrumentální sólo je více než podařené.
Lover, Lover, Lover - téhle pohodové skladbě se snad nedá nic vytknout. Střídání Perových a Mariiných pasáží mi připomíná Speak To Me, nejvíce bych pak vyzdvihnul samotný závěr, kde máme skvělé smyčcové sólo, do toho Christofferovu kytaru a Perovo "oh yeeeeeeah", bomba :)
Turn Of The Tide - ze začátku se mi tato skladba vůbec nelíbila, teď už ji hodnotím mnohem lépe, Mariin s Perovými doprovodnými vokály a smyčci umí udělat divy. Bez závěrečného na na na bych se možná ale obešel...
Touched By The Hadn Of The God - už chápu, proč se Per domníval, že tato skladba měla potenciál stát se středobodem alba Charm School, je to totiž našlapaná pecka, ve které se vyblbl hlavně Clarence, jehož klávesy tu nemají chybu. Velký plus za skvělý zvuk elektrické kytary a Heleniny vokály
Easy Way Out - klidná a pohodová skladba, která mě velmi potěšila skvělou melodií, zpěvem a nejrůznějšími nástroji: kromě flétny tu konečně poprvé od Staring At The Ground zazní Perova harmonika, sice jen v náznacích, ale lepší než nic
It's Possible - vydařený duet, který se ani nezdá tak krátký, jak ve skutečnosti je. Zprvu mi tato skladba zněla trochu lacině, teď jsem za ní rád, a je dobře, že na albu je také něco více elektronického
Perfect Excuse - na míle lepší než podivná verze z Party Crasher, tohle má skutečně duši. Skvělý nápad byl přidat Helenin doprovodný zpěv, bubny a klavírové sólo, takhle nějak měla vypadat I'm Glad You Called na Charm School
Excuse Me Sir - této skladbě bych vytknul až příliš nevýrazné bubny, hlasitější bicí by ji v refrénu podle mě mnohem více oživilo. Pak by byla přímo excelentní, takhle je jen skvělá. Myslím si, že nic podobného Roxette zatím nenatočili, závěrečný refrén a sólo s ohohohou vokály je asi tím nejlepším na albu
Angel Passing - krásná a velmi klidná skladba, kterou Per zazpíval až překvapivě dobře, příjemně ji oživily i nějaké ty hrátky s klávesami, zejména v pasáži, kdy Marie a Helena zpívají "sweet surprise".
Stars - zní to skvěle, úplně jinak než na HAND (pochopitelně) a Marie ukazuje, že její hlas je stále velmi silný. Každopádně bych se rád nechal poučit od těch, kdo tvrdí, že to bylo dozpíváno ve studiu, jak na to přišli, protože pokud by to byla pravda, tak bych byl trochu zklamán...
The Weight Of The World - nikdy se mi v této skladbě úplně nezdál Perův zpěv, ale jinak se jedná o příjemnou věc, která však v prvé řadě měla být dána na RS místo Bringing Me Down, a ne sem. A když už, tak měla být aspoň nově nazpívána
She's Got Nothing On - s tímto živákem nemám problém, má to vážně energii a ukazuje to, jak kvalitní koncertní kapela Roxette jsou (škoda, že akorát zapomínají na takové věci jako je velkoplošná projekce ve vyprodané O2 aréně, ale to s tím nesouvisí)
See Me - podle mě byl skvělý nápad zkusit udělat nové aranžmá, ale mohlo by to znít ještě více odlišně, a proč Marie nemohla udělat nové vokály, to netuším... tato skladba mě někdy baví, někdy ne, asi podle nálady
It's Possible (2) - určitě slabší než první verze, na můj vkus to zní až příliš retro, ale na druhou stranu se mi líbí, že můžu na jednom albu srovnávat dvě verze jedné skladby
It Must Have Been Love - co víc mám k závěrečné písni říct než to, že to je prostě nádhera? Symfonický orchestr, Mariin nezaměnitelný hlas, skvělé Pelleho bubny a Clarencovy klávesy. Lepší než verze z Tourism
Takže závěrem bych řekl, že nové skladby mají všechny něco do sebe, nejlepší je pro mě zatím asi TBTHOTG, pak asi Excuse Me následovaná LLL. Trochu mě mrzí, že skladby nejsou řazené podobně jako na Tourism, nepřijde mi zrovna moc štastné dát na začátek novinky a pak staronové věci (Perfect Excuse beru jako novinku, Rox to nikdy předtím nenatočili). Zda je album lepší než CS, to zatím nedokážu říct, ale rozhodně není tak krátké, což je jednoznačné plus.
Jinak, pokud Rox vydají ještě něco, tak ať už se EMI vzpamatuje a začne Pera a Marii trochu propagovat! V německé hitparádě ve druhém týdnu kleslo album ze 7 na 23, ve švýcarské hitparádě, kde CS bylo velmi úspěšné, spadlo Travelling z 12 na 20 a tak bych mohl pokračovat. Toto album si zaslouží být no. 1 všude po světě
Lover, Lover, Lover - téhle pohodové skladbě se snad nedá nic vytknout. Střídání Perových a Mariiných pasáží mi připomíná Speak To Me, nejvíce bych pak vyzdvihnul samotný závěr, kde máme skvělé smyčcové sólo, do toho Christofferovu kytaru a Perovo "oh yeeeeeeah", bomba :)
Turn Of The Tide - ze začátku se mi tato skladba vůbec nelíbila, teď už ji hodnotím mnohem lépe, Mariin s Perovými doprovodnými vokály a smyčci umí udělat divy. Bez závěrečného na na na bych se možná ale obešel...
Touched By The Hadn Of The God - už chápu, proč se Per domníval, že tato skladba měla potenciál stát se středobodem alba Charm School, je to totiž našlapaná pecka, ve které se vyblbl hlavně Clarence, jehož klávesy tu nemají chybu. Velký plus za skvělý zvuk elektrické kytary a Heleniny vokály
Easy Way Out - klidná a pohodová skladba, která mě velmi potěšila skvělou melodií, zpěvem a nejrůznějšími nástroji: kromě flétny tu konečně poprvé od Staring At The Ground zazní Perova harmonika, sice jen v náznacích, ale lepší než nic
It's Possible - vydařený duet, který se ani nezdá tak krátký, jak ve skutečnosti je. Zprvu mi tato skladba zněla trochu lacině, teď jsem za ní rád, a je dobře, že na albu je také něco více elektronického
Perfect Excuse - na míle lepší než podivná verze z Party Crasher, tohle má skutečně duši. Skvělý nápad byl přidat Helenin doprovodný zpěv, bubny a klavírové sólo, takhle nějak měla vypadat I'm Glad You Called na Charm School
Excuse Me Sir - této skladbě bych vytknul až příliš nevýrazné bubny, hlasitější bicí by ji v refrénu podle mě mnohem více oživilo. Pak by byla přímo excelentní, takhle je jen skvělá. Myslím si, že nic podobného Roxette zatím nenatočili, závěrečný refrén a sólo s ohohohou vokály je asi tím nejlepším na albu
Angel Passing - krásná a velmi klidná skladba, kterou Per zazpíval až překvapivě dobře, příjemně ji oživily i nějaké ty hrátky s klávesami, zejména v pasáži, kdy Marie a Helena zpívají "sweet surprise".
Stars - zní to skvěle, úplně jinak než na HAND (pochopitelně) a Marie ukazuje, že její hlas je stále velmi silný. Každopádně bych se rád nechal poučit od těch, kdo tvrdí, že to bylo dozpíváno ve studiu, jak na to přišli, protože pokud by to byla pravda, tak bych byl trochu zklamán...
The Weight Of The World - nikdy se mi v této skladbě úplně nezdál Perův zpěv, ale jinak se jedná o příjemnou věc, která však v prvé řadě měla být dána na RS místo Bringing Me Down, a ne sem. A když už, tak měla být aspoň nově nazpívána
She's Got Nothing On - s tímto živákem nemám problém, má to vážně energii a ukazuje to, jak kvalitní koncertní kapela Roxette jsou (škoda, že akorát zapomínají na takové věci jako je velkoplošná projekce ve vyprodané O2 aréně, ale to s tím nesouvisí)
See Me - podle mě byl skvělý nápad zkusit udělat nové aranžmá, ale mohlo by to znít ještě více odlišně, a proč Marie nemohla udělat nové vokály, to netuším... tato skladba mě někdy baví, někdy ne, asi podle nálady
It's Possible (2) - určitě slabší než první verze, na můj vkus to zní až příliš retro, ale na druhou stranu se mi líbí, že můžu na jednom albu srovnávat dvě verze jedné skladby
It Must Have Been Love - co víc mám k závěrečné písni říct než to, že to je prostě nádhera? Symfonický orchestr, Mariin nezaměnitelný hlas, skvělé Pelleho bubny a Clarencovy klávesy. Lepší než verze z Tourism
Takže závěrem bych řekl, že nové skladby mají všechny něco do sebe, nejlepší je pro mě zatím asi TBTHOTG, pak asi Excuse Me následovaná LLL. Trochu mě mrzí, že skladby nejsou řazené podobně jako na Tourism, nepřijde mi zrovna moc štastné dát na začátek novinky a pak staronové věci (Perfect Excuse beru jako novinku, Rox to nikdy předtím nenatočili). Zda je album lepší než CS, to zatím nedokážu říct, ale rozhodně není tak krátké, což je jednoznačné plus.
Jinak, pokud Rox vydají ještě něco, tak ať už se EMI vzpamatuje a začne Pera a Marii trochu propagovat! V německé hitparádě ve druhém týdnu kleslo album ze 7 na 23, ve švýcarské hitparádě, kde CS bylo velmi úspěšné, spadlo Travelling z 12 na 20 a tak bych mohl pokračovat. Toto album si zaslouží být no. 1 všude po světě
Re: Travelling - hodnocení fanoušků
abysmo, abysmo(zavinac)isgeek.info
12.04.2012 08:38
Chtel jsem neco sesmolit, ale tvuj pohled na (minimalne) novinky se temer naprosto shoduje s mym, takze to nebudu opisovat. :D
Tohle neni regulerni album, takze nebudu tak prisny. Novinky jsou v celku fajn, maji trochu vic rukopis i podukci soloveho Gessla, Marie tu chvilemi jen hostuje. Kdybych si mel vybrat, preferoval bych zvuk It's Possible a do toho bych primichal vsechny ty kytarovo smyccovo klavesove vychytavky z ostatnich novych skladeb. Ta skladba ma totiz vyborny zvuk, ale je strasne plocha. Zbytek skladeb ma vyborne aranze, ale zase takovy retro feeling. Ted to nejak propojit a mame tu naslapanou pristi studiovku.
Z cehoz vyplyva jednoznacne plus za delsi skladby. Roxette zase hraji sola, riffy, bridge. To nove skladby strasne ozivilo. Charm School je takovy nablyskany sprint. Znit dokonale a mit to co nejrychleji za sebou. Travelling zni tak, ze je to zase chytlo.
Za novinky 7/10 (bez starsich Perfect Excuse a Turn... mozna i 8/10), cele album potom asi 6/10.
Tohle neni regulerni album, takze nebudu tak prisny. Novinky jsou v celku fajn, maji trochu vic rukopis i podukci soloveho Gessla, Marie tu chvilemi jen hostuje. Kdybych si mel vybrat, preferoval bych zvuk It's Possible a do toho bych primichal vsechny ty kytarovo smyccovo klavesove vychytavky z ostatnich novych skladeb. Ta skladba ma totiz vyborny zvuk, ale je strasne plocha. Zbytek skladeb ma vyborne aranze, ale zase takovy retro feeling. Ted to nejak propojit a mame tu naslapanou pristi studiovku.
Z cehoz vyplyva jednoznacne plus za delsi skladby. Roxette zase hraji sola, riffy, bridge. To nove skladby strasne ozivilo. Charm School je takovy nablyskany sprint. Znit dokonale a mit to co nejrychleji za sebou. Travelling zni tak, ze je to zase chytlo.
Za novinky 7/10 (bez starsich Perfect Excuse a Turn... mozna i 8/10), cele album potom asi 6/10.
Re: Travelling - hodnocení fanoušků
Aceman, gessle(zavinac)seznam.cz
12.04.2012 09:02
Napsalo se toho uz hodne, takze ja jen vypichnu Hand of God, ktera mi opravdu sedla, nevadi mi ani pomalejsi skladby, ktere vetsinou po case z tracklistu v aute preskakuji, tady ma kazda neco do sebe. Jediny song, ktery me na albu prilis nepotesil je zivak Radio, ktery neupraveny nezni oproti jinym songum prilis verohodne:). Je to uplne jine album nez Charm School, neda se to prilis srovnavat a jelikoz je pro me Roxette jasna n1., jako vzdy davam 10/10.
Re: Travelling - hodnocení fanoušků
petr k., petrkadlecrox(zavinac)email.cz
12.04.2012 11:32
Ahoj, celkovej dojem jsem už psal, tak jen po kouskách.
Me & You & Terry & Julie - kompozičně zajímavá věc,fajn text,výborně chytlavej refrén, akorát po druhém refrénu se to podobně jako u Way Out trochu vytrácí, působí uměle nastavovaně, ale nakonec to spasí to skvělý sólo a výbornej závěr. 8/10
Lover Lover Lover - klasičtí Roxette, super kytary, vynikající melodie, hlavně ve sloce. Ale ten text, ach jo! 8/10
Turn Of The Tide - jasně, má to všechna rox-pozitiva, mrazící Mariin hlas, hitová melodie... ale přijde mi to bez nápadu. 6/10
Touched by the Hand of God - skvělej vypalovák, ideálně skloubený zvuk Roxette 2012 s drajvem devadesátých let. Refrén vám vleze do hlavy a jen tak se nepustí. 9/10
Easy Way Out - úžasná pohodovka, postupem času mám právě tyhle věci na Gesslovi nejradši. Nejsou tam zas kufry místo bicích?:)10/10
It’s Possible1 - počáteční nedůvěra odpuštěna, zalíbila se mi,ideální startsingle, a parádní klip. 9/10
Perfect Excuse - původní verzi mám radši, na rozdíl od mnoha z vás se mi ty Perovy falzety vždycky líbily. Tady víc než Mariin hlas oceňuju aranžmá a Helenin nádhernej background.7/10
Excuse Me, Sir... podobně luxusní jako EWO, jak vystřižená ze Son Of A Plumber, vymazlená věcička od začátku do konce. 10/10
Angel Passing - další krásnej ploužáček, pro mě daleko cennější než laciná TOTT. 9/10
Stars - když vyšel originál, nikdy bych neřekl, že se z toho dá udělat slušná živá rocková pecka. Dobře se to poslouchá, hezky skloubené klávesy s kytarami. 7/10
The Weight of the World - klasika, ale moc nechápu, proč si s ní trochu nepohráli, v této podobě jejímu zařazení na album moc nerozumim. 6/10
She’s Got Nothing On...nejhorší kus na albu, k srdci mi nepřirostl ani originál, natož pak takhle mizerně zahraná a hlavně tragicky nazvučená verze. Přeskakuju. 1/10
See Me - hodnotim podobně jako WOTW, akorát že tuhle mám odjakživa radši, takže o bod víc :) 7/10
It’s Possible2 - odlehčená pohodovka, ale nemá ten šmrnc singlové verze a ty kytary mi přijdou jaksi přezvoněné. 8/10
It Must Have Been Love - když jsem poprvé viděl tracklist, nechápal jsem - už zase MustHaveBeen? Teď beru zpět, ta verze je natolik výjimečná, že ji tam prostě dát museli. Skvěle zazpívaná, skvěle mixnutá, skvěle doprovázená orchestrem. A z tvůrčího pohledu je to skladatelský skvost, patří mezi 5 nejlepších věcí, co kdy Gessle napsal, takže se dá předpokládat, že bude zajímavá, ať ji v budoucnu nahraje kdokoli a jakkoli.
Me & You & Terry & Julie - kompozičně zajímavá věc,fajn text,výborně chytlavej refrén, akorát po druhém refrénu se to podobně jako u Way Out trochu vytrácí, působí uměle nastavovaně, ale nakonec to spasí to skvělý sólo a výbornej závěr. 8/10
Lover Lover Lover - klasičtí Roxette, super kytary, vynikající melodie, hlavně ve sloce. Ale ten text, ach jo! 8/10
Turn Of The Tide - jasně, má to všechna rox-pozitiva, mrazící Mariin hlas, hitová melodie... ale přijde mi to bez nápadu. 6/10
Touched by the Hand of God - skvělej vypalovák, ideálně skloubený zvuk Roxette 2012 s drajvem devadesátých let. Refrén vám vleze do hlavy a jen tak se nepustí. 9/10
Easy Way Out - úžasná pohodovka, postupem času mám právě tyhle věci na Gesslovi nejradši. Nejsou tam zas kufry místo bicích?:)10/10
It’s Possible1 - počáteční nedůvěra odpuštěna, zalíbila se mi,ideální startsingle, a parádní klip. 9/10
Perfect Excuse - původní verzi mám radši, na rozdíl od mnoha z vás se mi ty Perovy falzety vždycky líbily. Tady víc než Mariin hlas oceňuju aranžmá a Helenin nádhernej background.7/10
Excuse Me, Sir... podobně luxusní jako EWO, jak vystřižená ze Son Of A Plumber, vymazlená věcička od začátku do konce. 10/10
Angel Passing - další krásnej ploužáček, pro mě daleko cennější než laciná TOTT. 9/10
Stars - když vyšel originál, nikdy bych neřekl, že se z toho dá udělat slušná živá rocková pecka. Dobře se to poslouchá, hezky skloubené klávesy s kytarami. 7/10
The Weight of the World - klasika, ale moc nechápu, proč si s ní trochu nepohráli, v této podobě jejímu zařazení na album moc nerozumim. 6/10
She’s Got Nothing On...nejhorší kus na albu, k srdci mi nepřirostl ani originál, natož pak takhle mizerně zahraná a hlavně tragicky nazvučená verze. Přeskakuju. 1/10
See Me - hodnotim podobně jako WOTW, akorát že tuhle mám odjakživa radši, takže o bod víc :) 7/10
It’s Possible2 - odlehčená pohodovka, ale nemá ten šmrnc singlové verze a ty kytary mi přijdou jaksi přezvoněné. 8/10
It Must Have Been Love - když jsem poprvé viděl tracklist, nechápal jsem - už zase MustHaveBeen? Teď beru zpět, ta verze je natolik výjimečná, že ji tam prostě dát museli. Skvěle zazpívaná, skvěle mixnutá, skvěle doprovázená orchestrem. A z tvůrčího pohledu je to skladatelský skvost, patří mezi 5 nejlepších věcí, co kdy Gessle napsal, takže se dá předpokládat, že bude zajímavá, ať ji v budoucnu nahraje kdokoli a jakkoli.
Re: Travelling - hodnocení fanoušků
12.04.2012 17:41
@Petr: ten text od LLL je fakt tak hroznej? Zatím jsem se s takovou kritikou nesetkal... já moc texty většinou neřeším, mně dávají smysl jen víjimečně. A teď nevím, jestli se nepletu, ale nebyla to loni tvoje recenze na Charm School, kde ses SGNOBTR omlouval za počáteční kritiku? Možná se pletu, nevím :)
Re: Travelling - hodnocení fanoušků
tishek, cachotsky(zavinac)seznam.cz
12.04.2012 18:32
Tak já jdu na to, ale známky po mě nechtějte:)
Me&You&Terry&Julie - pro mě parádní song, když vezmu, že je to první track, musím napsat, že mě to hrozně baví, docela zajímavé intro a outro. Takovej song jsem od Rox ještě neslyšel a proto celé album hodnotím kladně.
Lover Lover Lover - jak můj kámoš řekl, sluníčkovej song, tohle mě na Xettech vždycky bavilo. Co dodat, let´s dance ;)
Turn Of The Tide - nuda, pro mě nuda a šeď. Nevím, co napsat víc
Touch By Hand Of The God - taková písnička mě vždycky potěší, baví mě jak text, tak muzika. Všichni píší, že album nemá šťávu, ale já si to nemyslím. Jen ať tahle kapelka ukazuje, že lze jít dopředu i jinak než The Look a Joyride.
Easy Way Out - mňam, kufry jsou super! Pro mě pohodovka, přesně jako Son Of The Plumber.
It´s Possible 1 - no víte, že já nerad tyhle rádoby bubny, že? Ale jó, musím uznat, že to má energii, i když..
Perfect Excuse - taky se mi víc líbí verze na Party Crasheru, ale toto je zasejc zpívané Marií a já ji žeru :)
Excuse Me Sir.. - tak tohle mi příjde naprosto vynikající skladba. Škoda, že jich tu není víc takových. Vždycky jsem chtěl něco takového napsat :)
Angel Passing - někde jsem četl, že je to nuda, nechápu, mám jinej vkus, I like it!
Stars - no, tuhle písničku jsem vždy nesnášel, líbil se mi tam ten dětskej sbor, páč tohle nikdy nikde nepoužili a přišlo mi to zajímavý, ale musím říct, že když se to hraje naživo, tak je to dobrý. Jinak ale dancfloor není můj šálek čaje.
The Weight Of The World - vůbec nerozumím, proč vybrali tuhle písničku. Není ani jinak upravená, je to něco, co jsme slyšeli a pro mě zbytečná výplň. Per říkal, že předělali What´s She Like, což by mi přišlo mnohem zajímavější..
She´s Got Nothing On - taky jsem ji na začátku nemusel, ale pak se mi zalíbila, páč mi roztančila bok, tady se mi líbí ještě víc, páč je to rockovější a já nikdy nebudu patřit k lidem, kterým se líbí umělé bubny.
See Me - Marie..ach, krásně to zpívá, já tohle můžu. Mnohem lepší výběr než WOTW, pusťte si to někdy před spaním, uvidíte!
It´s Possible 2 - tak sorráč no, pro mě tahle verze je fakt lepší, protože miluju tamburínu :)
It Must Have Been Love - je to pěkně udělaný to jo, ale proč furt tahle? Proč tam nedali Wish I Could Fly s orchestrem? Nebo Listen s orchestrem, neopakujeme se už nějak moc?
Celkově mě Travelling baví a hotovo
Me&You&Terry&Julie - pro mě parádní song, když vezmu, že je to první track, musím napsat, že mě to hrozně baví, docela zajímavé intro a outro. Takovej song jsem od Rox ještě neslyšel a proto celé album hodnotím kladně.
Lover Lover Lover - jak můj kámoš řekl, sluníčkovej song, tohle mě na Xettech vždycky bavilo. Co dodat, let´s dance ;)
Turn Of The Tide - nuda, pro mě nuda a šeď. Nevím, co napsat víc
Touch By Hand Of The God - taková písnička mě vždycky potěší, baví mě jak text, tak muzika. Všichni píší, že album nemá šťávu, ale já si to nemyslím. Jen ať tahle kapelka ukazuje, že lze jít dopředu i jinak než The Look a Joyride.
Easy Way Out - mňam, kufry jsou super! Pro mě pohodovka, přesně jako Son Of The Plumber.
It´s Possible 1 - no víte, že já nerad tyhle rádoby bubny, že? Ale jó, musím uznat, že to má energii, i když..
Perfect Excuse - taky se mi víc líbí verze na Party Crasheru, ale toto je zasejc zpívané Marií a já ji žeru :)
Excuse Me Sir.. - tak tohle mi příjde naprosto vynikající skladba. Škoda, že jich tu není víc takových. Vždycky jsem chtěl něco takového napsat :)
Angel Passing - někde jsem četl, že je to nuda, nechápu, mám jinej vkus, I like it!
Stars - no, tuhle písničku jsem vždy nesnášel, líbil se mi tam ten dětskej sbor, páč tohle nikdy nikde nepoužili a přišlo mi to zajímavý, ale musím říct, že když se to hraje naživo, tak je to dobrý. Jinak ale dancfloor není můj šálek čaje.
The Weight Of The World - vůbec nerozumím, proč vybrali tuhle písničku. Není ani jinak upravená, je to něco, co jsme slyšeli a pro mě zbytečná výplň. Per říkal, že předělali What´s She Like, což by mi přišlo mnohem zajímavější..
She´s Got Nothing On - taky jsem ji na začátku nemusel, ale pak se mi zalíbila, páč mi roztančila bok, tady se mi líbí ještě víc, páč je to rockovější a já nikdy nebudu patřit k lidem, kterým se líbí umělé bubny.
See Me - Marie..ach, krásně to zpívá, já tohle můžu. Mnohem lepší výběr než WOTW, pusťte si to někdy před spaním, uvidíte!
It´s Possible 2 - tak sorráč no, pro mě tahle verze je fakt lepší, protože miluju tamburínu :)
It Must Have Been Love - je to pěkně udělaný to jo, ale proč furt tahle? Proč tam nedali Wish I Could Fly s orchestrem? Nebo Listen s orchestrem, neopakujeme se už nějak moc?
Celkově mě Travelling baví a hotovo
Psaní příspěvků do fóra je povoleno jen registrovaným uživatelům.
Pokud máte zájem přispívat do fóra, registrujte se nebo přihlašte.
© 2001 - 2011 roxette.cz