Roxette.cz

www.roxette.czčeská verzeenglish versiondeutsche versionwww.roxette.cz

Informace

Počet přístupů: 135783889
Počet novinek: 856

Administrátoři

JDC-com
ICQ#: 65448422
NeLSoN
ICQ#: 68071162

Krátké zprávy

12.07.: Každé červencové pondělí koupání v Aquaparku v Čestlicích se švédskými hity!

14.06.: Znáte stránku TheLookForRoxette? Nejobsáhlejší diskografie Roxette na internetu je opět přístupná.

30.05.: TDR přineslo krátkou informaci, že It Must Have Been Love bude k slyšení v podání účinkujících herců ve filmu Walking on Sunshine. Ten půjde do kin v létě a podle traileru to vypadá hodně podobně jako megahit Mamma Mia!

22.05.: Druhý díl Demos & Other Fun Stuff! vychází na Spotify už v pátek! Budeme u toho a přineseme překlad dalších komentářů.

21.05.: Na Bengans.se se v předprodeji objevil celý Gesslův box s archivními nahrávkami. Bude k dispozici na podzim a cena je stanovena na 849 SEK (cca 2600,-).

 

Tracklist alba Son of a Plumber odhalen

Uživatel: Anonymní Přihlásit

Diskuze ke článku uzavřena.

Anonym (---.rr.com)
21.05.2007 05:56
 
puaaaa
Anonym (85.160.17.---)
13.01.2006 19:17
 
Ja se vratim k tomu rejzovani Pera. Souhlasim s Petrem K.!!! Nechapu jak to nekdo muze napsat, ze chce jen rejzovat. Podle myho ma Per velky dar, nevim jestli od Boha ale ma ho! Vzdyt vetsinu pisni co vydali Roxette napsal on! Hrozne ho za to obdivuju. To ze za to ma penize, bych vubec neresila. At je ma. Vzdyt ma na to, fandim mu.....
02.12.2005 02:16
 
Ten poslední příspěvek je můj.
Anonym (62.141.24.---)
02.12.2005 02:15
 
Problém vyřešen. Tedy problém s kompresí skladeb do MP3 formátu. Není to SW ale mechanikama. Na notebooku mám DVD-RW, na PC DVD-R a CD-RW. Jediná mechanika, která s tím neměla problém je CD-RW. Už mám album v mobilu.
01.12.2005 02:03
 
Největší perlou na albu je, alespoň pro mě, I Have A Party In My Head. Tohle je absolutně netypický, ale absolutně fantastický Per. Jedna z nejoriginálnějších skladeb. A skvělá je i I Never Quite Got Over The Fact That The Beatles Broke Up. Apropos, mě osobně se více líbí obsah druhého disku.
30.11.2005 21:12
 
Do iPodu jsem dostal SOAP dostal z iTunes v pohodě. Mimochodem, to album je skvělé. Možná ne na první poslech a těžce návykové :-) Po pár přehrání tam nacházím takové perly, že až slza ukápne, že to není Rox. A k tomuto ještě jedno mimochodem. Četli jste dnešní článek na Daily Roxette? http://www.dailyroxette.com/article.php/1928
Ne? Tak to určitě stojí za to! Po dlouhé době velmi velmi nadějné zprávy o Roxette a přímo od Marie! No nic, budu vás napínat, přečtěte si to :-)
29.11.2005 11:38
 
Jo mimochodem ani to nezkousej nainstalovat ten software jestli nemas Plextor drive, nebude to fungovat ... Asi si to koupim(stahnu) jeste jednou z iTunes, nebo Connect ... Taky me to stve, piractvi se tim vubec nezabrani. A uz asi 2 dny pred oficialnim vydanim to bylo mozne stahnout z netu ...
Anonym (83.71.80.---)
29.11.2005 11:28
 
Zkousel jsem to s RealPlayer(plus), SonicStage a bez problemu. Jen v te nahravce je slyset praskot. Je to ta nova verze copy protection. Jedina sance je mit CD/DVD drive od firmy Plextor a nainstalovany jejich software Plextools s "pluginem" mp3 L.A.M.E. Kvalita je potom 100%.
29.11.2005 00:07
 
Tak už mi to taky přišlo. Akorát jedna věc mě šte. Chtěl jsem si skladby zkomprimovat do MP3 a hodit si je do mobilu, ale kvůli te zatracené ochraně to nejde. Zkoušel jsem AudioGrabber, Nero i CDex a bez úspěchu. Zatím všechna alba, které jsem si pořídil, šly převést do formátu MP3. Už mě to štve. Mám nejnovější alba v mobilu a poslouchám je, když cestuju. Nechápu, proč vydavatelské společnosti takhle šikanují poctivé kupce, když album je už dávno online. Mimochodem, nevíte někdo, jak to obejít?
26.11.2005 12:44
 
To: abysmo, me uz jo, vcera ... V pondeli to mas! ;-)

Poustim si ho porad dokola, super!!!
26.11.2005 11:03
 
Zdravim, kupoval jsem to pres stranky SonOfAPlumber. Pokud jste to nekdo objednavali taky, doslo vam to album uz?
25.11.2005 22:56
 
Nečekal jsem,že se mi bude album tolik líbit. Také s e mi moc líbí I have a party in my head. Thank you Myšánci.
25.11.2005 19:10
 
Ja ho už mám tiež a je super. Mne sa najviac páčia I have a party in my head a Hey Mr DJ a z inštrumentálok Kurt- The Fastest plumber in a west.Mám tiež dva albumy SOAP na predaj, ak máte záujem tak sa ozvite.
25.11.2005 14:02
 
Tak uz me prisel Son of a Plumber a musim rict, ze je absolutne super!! Urcite se Vam bude libit, nemusite se bat! Je to takove zvlastni, ale porad je to Per. :-)
20.11.2005 17:17
 
Vy se máte, že můžete takhle hodnotit řadový alba Roxette... Já mám totiž jen Ballad Hits a Pop Hits (tohle album sem si koupil včera a potěšilo mě, že tam bylo navíc CD se čtyřma bonusama, to se mi totiž u balad nepovedlo). No, vypadá to, že si musím řadovky Roxettů rychle sehnat...
PS: Tady se to fakt nějak rozjelo :)
19.11.2005 10:38
 
Teeeda, tady se to ale vážně nebývale rozjelo:-) Tak já taky vyjádřím svůj názor:-) Mně osobně se nejvíc líbí Look Sharp - tímhle albem se naprosto přesně Per s Marií strefili do mýho vkusu (nebo že bych svůj vkus přizpůsobil tomuhle albu???:o)). Další z mejch oblíbenejch alb jsou Pearls of Passion, Tourism a Joyride. Naopak nejmíň se mi líbí Have a Nice Day. Co se týká mojí oblíbenosti Per vs. Marie, tak jednoznačně (z pohledu laickýho konzumenta tooonů:-)) vede Per. A i od něj mám nejradši jeho starý věci - songy z alb Per Gessle, Scener nebo Demos mně osobně přijdou naprosto fantastický:-) Od Marie se mi líbí jenom pár písniček - Tro, Mot Okanda Hav, Annu Doftars Karleken, Om Du Sag mej nu. A od Gyllenů mám taky radši starší věci. Prostě co člověk, to originální vkus:-)
18.11.2005 11:08
 
Flipper: dobrej nápad. Pokusím se domluvit s JDC-comem nebo NeLSoNem a oni to sem dyztak dají. V ATAY se mi líbí hlavne jejich image a vůbec ta písnicka a klip celkove. Ovsem ty nalakovaný nehty si mohl Per odpustit i kdyz to urcite nebyl jeho nápad, ale nemusel s tím souhlasit. Jinak souhlasím s Petr K. Roxette meli vzdycky výborný klipy a je velice tezký vybrat si mezi nimi ty Nej!
18.11.2005 08:25
 
To je fakt, klip A thing about you je skvělej, ono těch výbornejch klipů je za ty léta fakt hodně, moje top 3 je Vulnerable, Queen of rain a Crash Boom Bang...
17.11.2005 23:54
 
Mě se Stars taky líbí. Vadí mi sice, že hudba je dost umělá - třeba bubny, což je škoda, protože právě Roxette na svých koncertech využívali často dvoje bubny najednou. Text je dobrý, mírně optimisticky laděný, což mi dává sílu, když toho mám třeba v práci moc. Videoklip je taky dobře udělaný. To jak vyráží Marie do ulic ulovit chlapa, jak mu předčítá, že ho bude následovat a jak se před ním v šatech natřásá, to mě dobře baví.
I když i pro mě (stejně jako třeba pro Breathe) je videoklipem č. 1 A Thing About You. Tento videoklip se fakt povedl.
16.11.2005 14:51
 
Já si teda myslím, že Stars brali celkem vážně. Pokud bych měl jmenovat nějakou písničku, kterou udělali jen tak ze srandy, tak by to byla Joyride. U ní mám prostě pocit, že si Per řekl, že napíše jen tak z nudy totální úlet... Ale musím říct, že Joyride se povedla. Když se řekne v hudbě klasika 90. let, tak si vybavím právě Joyride.
16.11.2005 13:30
 
Breathe: to je fakt dobrý, já jsem úplně na opačný vlně než většina z vás;o) Cooper se mi naopak líbí, má super atmosféru, něco ve stylu Nicka Cavea, takový zvláštně ponurý a přitom ne depresivní. No a na Stars se mi líbí snad právě jen to video! Přijde mi, že chtěli dát najevo, že tu písničku neberou úplně vážně, tak udělali takovej odlehčenej (a hlavně dost originální) klip ;o)))
Je to super, jak si tady všichni meleme svou, ale aspoň se tady po dlouhý době něco děje;o)
16.11.2005 10:04
 
Tak to mne se Cooper libi, ty smycce jsou tam genialni. A 7-20-7 je super vypalovacka. :-) Ale je jasne, ze kazdemu se bude libit neco jineho, a to je prave super - ze Roxette maji pisnicky, ktere jsou kazda jina a ne vsechny na jedno brdo.
BTW: Co takhle dat to interview z Nyhetsmorgon do rarit??
15.11.2005 20:59
 
Kdyby nekdo mel zájem muzu vám nabídnout DVD s novým Mariininým interviem ze svédskýho poradu Nyhetsmorgon. Mluví tam hlavne o tý svojí výstave, celkove rozhovor je dlouhý 20 minut.
15.11.2005 20:03
 
Tady se to opravdu zacíná rozjízdet. Skoro jako za dob Room Servicu! To Wicf: Kup si ho! Souhlasím, ze Stars je 1 z nejlepsích písní na albu, ale v dobe vydání jsem si to rozhodne nemyslela, video si myslím, ze se moc nepovedlo. Mimochodem z klipů se mi jinak nejvíc líbí A Thing About You a TCOFTH. Z HAND nemusím akorát 7Twenty7 a Cooper. Tím jak vznikala hudba se prílis nezabívám. Pro mne je nejdůlezitejsí melodie a vůbec celkový dojem z písničky.
15.11.2005 19:26
 
Souhlasím s petr k., že nebýt narůstajícího vlivu elektronické hudby v 2. pol. 90. let, Roxette by určitě zůstali u té klasické pop-rockové hudby. Ale Per se prostě nechal ovlivnit, chtěl udělat něco modernějšího, ale já mu to nevyčítám, protože WICF je prostě geniální kombinace naprogramovaného bicí a téměř orchestrální hudby a po právu byla tahle písnička no. 11 v UK. Bohužel, album HAND sem nikdy neslyšel (a celkem mě to rozčiluje) a tak ho nemůžu zhodnotit :(
15.11.2005 19:00
 
Look Sharp? No vidíš, i taneční hudba se dá udělat nástrojem a nemusim si nechat vymývat ucho počítačovým rytmem...
Jinak klidně si o DM troufnu říct, že občas to má k hudbě daleko, jediný fakt dobrý album bylo Songs of Faith and Devotion (nevim jestli je to přesnej název), který bylo asi to nejrockovější co kdy udělali. Ale to je fakt o vkusu...;o)
15.11.2005 18:54
 
Mimochodem, Look Sharp! je daleko dynamictejsi a tanecnejsi nez HAND. A par takovych kousku je i na Joyride nebo Tourism.
15.11.2005 18:52
 
Co se me tyce, naprosty souhlas s Wicf a Roxnick. Ohledne toho elektra, depeche mode zalozili na syntetizatorech celou svoji karieru a rict o nich, ze nehraji hudbu, to se myslim neodvazi nikdo. Ale jasne, je to vec vkusu. Ono ani tak nezalezi, na co je to zahrane, jako spis jestli to ma napad, melodii, dobre aranze a podobne. WICF je alespon podle me nejlepsi balada jakou kdy Rox nahrali. Spolu s Queen..., You Dont... nebo The Sweet... To ze se mi libi Stars, WICF nebo Crush neznamena, ze se mi nelibi kytary. Napr. Jefferson, Little Miss Sorrow, I Love The Sound... nebo Run To You. Nebo otazka vylozenych hitovek. Skvele jsou treba i ,v zavorce jednoduche, Place Your Love, Go To Sleep (perla), Watercolours In The Rain apod. Jak rikam, u me je to spise otazka melodie a aranzi nez pouzitych nastroju.
15.11.2005 16:48
 
:) Rejžoval bych neřek, prostě má výjimečnej dar napsat hit, tak to dělá a že mu z toho jdou prachy je příjemnej bonus, díky kterýmu může dělat co ho baví a né někde jezdit s kamiónem...;o)
Roxnick, Wicf: to je zbytečná diskuse, to je prostě o individuálním vkusu, já beru hudbu jako něco hranýho na HUDEBNÍ nástroje, a elektroniku popřípadě jen jako vhodnej doplněk a když na tom někdo hudbu staví, tak se mi to nelíbí. Jedno je ale jistý. Myslím, že Per by se do tzv.taneční hudby nepouštěl, kdyby skládal jen podle svého hudebního citu a nemusel se ohlížet na požadavky trhu.
15.11.2005 13:39
 
Teda, to se nam tu strhla poradna diskuze - konecne:) Jen mam prosbu na anonymi - nemuzete venovat tech par sekund tomu a prihlasit se? Diky...
Jinak je hrozne tezky rici kdo je lepsi - jestli Per nebo Marie. Souhlasim sice s tim, ze Per by nikdy bez Marie takoveho uspechu (v celosvetovym meritku) nedosahl, ale to plati i opacne. Dva lide proste byli ve spravny cas na spravnem miste. Diky Bohu za to! (I kdyz v nej neverim:)). Per nebo Marie - pro me je po hudbeni strance o neco blize Per - i kdyz Mariino album I en tid som var povazuji za naprosto uzasne. Na druhe strane - Den standiga resan fakt nemusim (doporucuji jen sebevrahum). A podle reakci Svedu soudim, ze Per a Gyllene tider jsou oblibenejsi nez solova tvorba Marie (viz Mazarin a GT 25). Mozna za tim stoji i fakt, ze GT a Per jsou vice ladeni do popu. Marie ne, coz beru trochu jako plus, ale kazdy ma rad neco jineho. Marie je mi zase blize od srdicka. Je to prekrasna osoba, pratelska, mila. Chape fanousky - narozdil od Pera. Jen by jen rejzoval a rejzoval. To je muj nazor. Vim, ze me za to tady asi ukamenujete - ale aspon se bude neco dit:)
15.11.2005 08:28
 
Pro me je Stars jedna z nejlepsich pisnicek od Roxette. Specielne Almighty 7" remix. Stejne jako Crush On You, jsem byl hodne nastvanej, ze ji nevydali jako singl. Me se libi Peruv styl, at napise (temer) cokoli ...
14.11.2005 21:40
 
Nechápu, co má znamenat vyjádření "nejsou to Roxette, není to Gessle". Hudba Roxette není nikde definována, takže pokud Roxette zabrousí do modernějších stylů, neznamená to, že to nejsou oni. Stars je rozhodně zdařenej pokus o taneční hudbu a Salvation považuju za jednu z nejlepších balad vůbec. Co se týče naprogramovaných bicích, tak ty sou dneska snad v každé písničce, takže mi to nevadí. Navíc to bicí ve Wish I Could Fly je fakt hodně povedený, stejně jako celá písnička. Takže mně vůbec nevadí, že Roxette už nejsou taková rocková skupina jako v období Sleeping In My Car.
14.11.2005 14:11
 
to Breathe: HAND je hrozně umělý, nejsou to Roxette, není to Gessle, je to spíš jakoby jim někdo nadiktoval jak to mají udělat, aby to bylo "in". A výsledek je hrozně nudnej, jak po zvukový stránce (málo kytar, elektronický bicí), tak po nápadový stránce. Třeba Stars a Salvation, to je tragédie. Stars je úplně prázdný a Salvation je mix asi tak dalších 4 ploužáků. Ještě tak možná Staring at the ground nebo I Was so lucky se dá...
Roxnick: naprostej souhlas, způsob, jakým to Per dělá ve Švédsku je fantastickej, stačí se podívat na DVD GT Live a vidět ty lidi tam.
14.11.2005 12:08
 
Tak jsem si poslechl ty dve ukazky novych pisni z Son Of The Plumber a jsem nadsen...
Uz se moc tesim na nove Perovo album... Naposled co jsem si koupil Mazarin jsem byl moc spokojeny, Mazarin je fantasticke album a doufam ze nove me zaujme minimalne stejne...
Anonym (85.160.12.---)
14.11.2005 09:09
 
Per skládá krásné písnicky a Marie je krásne zpívá - to jsou Roxette.
Anonym (212.47.27.---)
14.11.2005 07:01
 
Tak mne se treba Stars nelibi ... nejvic se mi na HAND nelibi automaticky bubenik :-> Ja radeji neco rockovejsiho. Tucky nemusim. [Flipper]
13.11.2005 15:38
 
Jasne, ze nejlepsí by bylo kdyby zůstali spolu. Oba se vzájemne perfektne doplnují. To Petr K.: Co se ti nelíbí na albu HAND? Já myslím, ze to je perfektní album. Tobe se nelíbí hity jako WICF, Stars, Anyone, Salvation, Crush On You, I was so lucky atd.? Jedinou nevýhodu má, ze k nemu nebylo usporádáno turné, címz trochu zapadlo v zapomnení. Jinak RS zádná slává, ale nejaký hity se tam najdou.
13.11.2005 11:46
 
Je jasne, ze kazdy ma jiny nazor. Ale zase nepochybuji o tom, ze by Per nemel uspech. Mozna ne celosvetovy (to by mu myslim ani tak nevadilo), ale ve Svedsku urcite. Jeho schopnost psat pisnicky je uzasna. Vydava solove desky, Gyllene Tider, Roxette ... Mazarin se stal nejprodavanejsim albem vsech dob ve Svedsku. Sommartider je nejlepsim siglem vsech dob ve Svedsku ... To o necem svedci! Samozrejme je nejlepe kdyz jsou Marie a Per spolu, jako Roxette ... Ono nahrat desku neni tak tezke, ale prodat ji, zaujmout co nejvice lidi, vyvolat v nich pocit neceho dobreho, to je uspech! A Per je v tomhle genialni ... Ale jak jsem rekl, kazdy ma proste rad neco jineho ... ;-)
Anonym (86.49.46.---)
13.11.2005 10:53
 
Per je sice dobrej hudebník, kytarista, textar, zpevák, ale bez Marie by nikdy takovýho úspechu nedosáhl!!! Já víc obdivuji Marii jaká je vynikající zpevacka, umelkyne, malírka (kdyby jste videli ty její kresby, mám její novej katalog), jak se statecne vyporádala se svojí nemocí a jeste nahrávala svoji solovou desku.

Je, ale pravda, ze její solový desky moc neposlouchám, na druhou stranu ani Perovi ne. Pouze Roxette. Breathe.
Anonym (213.194.244.---)
12.11.2005 23:38
 
Tak to ja mam radeji pisnicky od Pera, protoze davam prednost pohodovkam pred depresivnimi songy. Navic si u nich muzu v aute zabekat :-) Coz je u nekterych pisni od Marie temer nemozne (aspon pro me) - napr. Den Dar Novemberdan. Cimz nechci rict, ze neco je horsi nebo lepsi. Zalezi na momentalni nalade.
12.11.2005 22:40
 
abysmo: To s tebou úplně souhlasim, mám v autě poodobnej výběr a pak taky podobně stylizovanej od Pera (většina ze skvělýho Mazarinu) a mnohem radši poslouchám tu Marii. A úplně nejradši mám Mot Okanda Hav.
anonym (9.11.) The Change že je z "čistě hudebního hlediska jen mírně nadprůměrný"? Tak to nevim s čím to srovnáváš, ale například vedle posledních dvou řadovek Roxette je tahle sólovka muzikantsky úplná bomba!
12.11.2005 20:41
 
Napis mi mail s tim, co chces stahnout a ja ti napisu primou linku.
Anonym (213.194.219.---)
12.11.2005 20:10
 
JDC: To jsi mi pomohl. Jak se to da teda stahnout, aniz bych musel mit deset hodin v kuse zapnuty pocitac? Dik. titus
11.11.2005 22:12
 
titus: pri trose sikovnosti to jde, ale chtel jsem alespon castecne zamezit linkovani z jinych serveru, flashgetum apod.
11.11.2005 18:49
 
Ohledne te debaty. Jasne ze 90% vseho kolem Roxette dela hudba a tedy Per. Ale ja mam totalni diskografii jak Marie, tak Pera, a jeho solovky az na par vyjimek mi moc nerekly. Na Marii mam rad ty jeji depresivni skladby, dokonce jsem si z nich udelal vytah na jedno CD. Nejvic jich bylo na Den Standiga Resan a I en tid som var. Napr. Den Standiga Resan, Det Regnar Igen, Dar Isen Ar Som Tunnast, Medan Tiden Inne, Det Dar Novemberdan, Mellan Sommar Och Host, I En Tid Som Var, Ber Bara En Gang, Mild Varm Var, Herren Ber For Dig, Mother, Bad Moon a podobne.
11.11.2005 17:28
 
Mam dotaz, asi hlavne na JDC.. Prosim te, nejde mi stahovat ta videa pomoci FlashGetu, normalne ano. Nevis, cim to muze byt? Diky!
Anonym (83.69.36.---)
11.11.2005 12:47
 
Tak koukám, že jsem asi jediná, kdo má radši Marii.
Anonym (83.208.34.---)
09.11.2005 18:03
 
hehe, s tim s tebou musim souhlasit, treba prave The world A T Gessle, take v anglictine, ale je tam dosti hluchych mist, mnoho velmi prumernych pisni, coz me dosti mrzelo a nezachranil to ani slusny Wish u the best, nebo Kix.... ale nechci vubec kritizovat, Per je skvely, ale v jeho silach je mnohem vice... Jeho laska s 70 letum je ovsem tak velka, ze ji, tedy napr. ja 27lety clovek nemusi pochopit a vysledne album mi muze pripadat dosti "divne" ovsem nebudme spatnymi proroky, album jsme neslyseli a muze se stat a ja v to doufam, ze nas prekvapi a bude to naprosta bomba....Aceman
Podivejme se na to jinak pratele, Marii take vsichni milujeme, ale jeji album je z ciste hubedniho hlediska pouze mirne nadprumerne a take se jednalo o srdecni zalezitost, jako nyni u Pera, ktery doslova rika, ze chce udelat album takove, ktere bude presne podle jeho predstav, vpodstate podle zarnu ktery miluje....mno, uvidime:))
09.11.2005 12:34
 
Popravde se noveho alba spise obavam, nez ze bych se na nej tesila. Po poslechu casti pilotnich pisnicek jsem dost zklamana. Netusim, zda se Per naztratil nekde hluboko v case... Prijde mi, ze kdyz Per vydava mensi projekty - napr. Mazarin, od kterych se zas az tolik neceka a jdou jen do Svedska, jsou z toho ty nejlepsi desky. Ale naopak kdyz s tim chce prorazit do sveta, vyda nejaky pekny Kix... Ale nechme se prekvapit. Snad se pletu...
Anonym (83.208.34.---)
09.11.2005 11:43
 
btw: Aceman
Anonym (83.208.34.---)
09.11.2005 11:43
 
Není to nic proti Marii, je to určite skvela zenska a hlavne mama, vyborna zpevacka, urcite s ni vsichni soucitime a prejeme ji jen to nejlepsi...wish u the best:) ale tady jde take o muziku a tam nas zrejme vice bere Per, obdivuji Marii jak se dokazala vyporadat se svou nemoci, ovsem v branzi zase obdivuji Pera za to, jak dokaze delat nekolik veci najednou, sklada texty, dela managera, hraje dobre na kytaru, harmoniku...typicky pan podnikatel, coz ja ocenuji, nenechava se ovlivnovat shitoznimi hudebnimi proudy dneska, jede si pouze svuj popik, nemYcha se do politiky atd, proste hudebnik telem i dusi. A ikdyz pro mnohe neni prilis obratny zpevak, ja ho obdivuji prave pro jeho hlas, ma neskutecnou a originalni barvu, proste Per:) Tesim se na jeho nove album, mozna prinese vice srdecnich zalezitosti, protoze treba Mazarin mi prisel naprosto vyjimecny, ovsem treba FFF dosti povrchni...uvidime, snad se dockame Pera v novych polohach:)
Anonym (83.69.36.---)
09.11.2005 07:24
 
Musím se přidat, taky mi připadá dost smutný, že není žádný komentář k článku o Marii. A myslím si, že to že se z toho všeho dostala, je mnohem větší úspěch, než Perovo album.
09.11.2005 07:04
 
Hlavni vec kdyz kupujete neco (CDs) pres internet, tak jen u overenych obchodniku, cdon.com, amazon, eBay(PayPal transactions only) ), atp. Jednou jsem si neco objednaval pres amazon (ne primo od amazonu), spletli se a poslali mi jinou verzi, tak jsem tam napsal a oni mi bez reci vratili penize a ani to nechteli poslat zpatky.

To ze mame radeji Pera neni smutny, to je proste realita. Je to jeho styl co mame radi. A je jedno jestli napise song pro Roxette, nebo pro sebe. Marie je vynikajici zpevacka, ale bez Pera me zrovna nezaujala.
Anonym (85.160.4.---)
08.11.2005 11:54
 
Tak koukám, že všichni máte mnohem raději Pera! To je dost smutný. O návratu Marie ani 1 příspěvek a Per jich má už přes dvacet. Já si to Perovo album koupím příští rok ve Švédsku. To je nejjistější než někam posílat peníze.
08.11.2005 11:11
 
Ostrava - Poruba
07.11.2005 15:44
 
Já jsem z OV -Mariánek
07.11.2005 15:08
 
Dobre, tak ja Ti hned napisu na email.
07.11.2005 15:04
 
Ja jsem to album pres SOAP sites uz koupil.
2 Titus: Pokud mi na mail posles tvoje cislo, domluvime se a uvidim. Jeste nevim, jestli se tady opravdu tak dlouho zdrzim. Ale mel bych.
Ted sedim v Angelholmu na netu, ale dalsi prilezitost se muze naskytnout az za par dnu. Ale komunikovat pres SMS muzu.
07.11.2005 14:57
 
to dlouhe cislo vpredu je plasticke (takove vystouple) a co je hlavni - vzadu jak mas podpis tak v tom obdelnicku vpravo nahore je par cisel - ty cisla se pak zadavaji pri platbe
07.11.2005 14:55
 
Flippere, co, prosim Te, znamena embosovana? Dik
07.11.2005 14:54
 
Abysmo, a co kdybys nam tam to CD nafasoval? :-) Myslis, ze bys mohl?
07.11.2005 14:52
 
transakce je zadara, ale karta musi byt embosovana
07.11.2005 14:50
 
Nevite nekdo, jestli k platbe pres internet potrebuji jedine VISA kartu Classic a kolik stoji takova transakce?? Planuje si nekdo predobjednat 2CD SOAP z te ofic. stranky (sonofaplumber.com)?
Jinak, je mi lito, ze jste tu zpravu o Pop Almanachu nedali mezi hlavni titulky a neposlali tudiz oznamovaci smsky. Skoda...:-((((
07.11.2005 14:50
 
KOnstpaus mam z holandska z fc
Anonym (212.47.27.---)
07.11.2005 14:48
 
Tak na Dubině bychom mohli udělat Rox-sraz třeba u Zlatého orla, dobře tam vaří :-)
Flipper
07.11.2005 14:48
 
No ja jsem taky z Ostravy a momentálně jsem ve Švédsku. A počítám, že tu budu až do doby, než album vyjde. Pozítří tady vychází singl. Tak doufam, že to někde seženu. Už 2 týdny tady sháním Konstpaus a nic. Mimochodem, včera jsem byl v hotelu Tylosanda v Leifs Lounge. Mám sice nějaké fotky, ale kvalita nic moc. Časem se objeví na roxroom.wz.cz.
Anonym (212.47.27.---)
07.11.2005 14:45
 
Gesly: z Dubiny? no ja bydlim u Venuse :-)
Flipper :-)
07.11.2005 14:44
 
Já se pohybuju mezi centrem a vitkovicemi. Takze zona 1-3. kdyz bys v dubine neco zorganizovala, ja bych tam urcite prijel. Aspon nejaky pokec. :-) treba nekde v hospe.
07.11.2005 14:29
 
Náhodou na Kuřím rynku v CDprodejně mi majtel slíbi,že by mi obědnal jakékoliv CD od Roxette. Sice jsem tam potom nešla,ale snahu měl.Třeba by se dal ukecat i na vinyl.
(Jo, a o rox dění nemám moc zájem, protože jsem domácí lenoch, a navíc z Dubiny. A odkud jste tak přibližně Vy?)
07.11.2005 14:04
 
No jak jsem to myslel, já tu znám několik lidí co se zajímají o rox, ale nikdy tady v Ostravě nebyl žádný srázek, na který by přilo víc než 5 lidí. :-(

Menu k DVD? No pro mě by to neměl být problém, když budu mít zdrojové video.
07.11.2005 11:07
 
Musím se mírně zastat ostravského musicfora, donedávna tam měli perův mazarin, možná budou mít časem i novinku.Hlavně jsem zvědavý kolik bude stát ten vinyl.Trochu z jiného soudku - nenašel by se někdo kdo by vyrobil menu k DVD ? (Roxette, Borgholm 89).
06.11.2005 21:11
 
tak o tom nic nevím Tome.jak to myslíš že se nazajímame.co si tím chtěl říct.nechápu to.
05.11.2005 13:55
 
To je mi najednou lidí z Ostravy? Za chvíli nás bude více než pražáků :-) Jak to že se Ostraváci nezajímáte o rox dění v Ostravě? :-)
05.11.2005 10:28
 
taky bych potřebovala to sehnat v Ostravě,ale asi bude problém.
Anonym (147.230.26.---)
04.11.2005 09:23
 
Ten Per je ale kocour :) Q.
Anonym (212.47.27.---)
03.11.2005 14:09
 
tak to si bud jista, ze v OV to nesezenes :-) tady o tom nebudou ani vedet :-) jedine objednat si to ze zahranici
Flipper
03.11.2005 12:24
 
Aaaaaaaa,tak tu desku bych ráda sehnala. Nevěděli byste někdo kde se dá sehnat vinyl (nejlépe v Ostravě) a kolik tak může stát?

© 2001 - 2011 roxette.cz